ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την αγορά εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, χωρίς να απαιτείται αιτιολόγηση και χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνση, πέραν των εξόδων επιστροφής.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης των 14 ημερών αρχίζει από την ημέρα που ο καταναλωτής παραλαμβάνει το προϊόν.

Πιο αναλυτικά:
• Αν πρόκειται για απλή παραγγελία, η προθεσμία ξεκινά από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.
• Αν παραγγέλθηκαν πολλά προϊόντα σε μία παραγγελία, αλλά παραδίδονται ξεχωριστά, η προθεσμία ξεκινά από την παραλαβή του τελευταίου προϊόντος.
• Αν πρόκειται για τακτική παράδοση (π.χ. συνδρομή), η προθεσμία ξεκινά από την παραλαβή του πρώτου προϊόντος.

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο πελάτης οφείλει να μας ενημερώσει εγγράφως (π.χ. μέσω email) εντός της προθεσμίας, δηλώνοντας ρητά την απόφασή του να υπαναχωρήσει.

Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται εντός 14 ημερών από τη γνωστοποίηση της υπαναχώρησης, με τον ίδιο τρόπο πληρωμής, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά. Διατηρούμε το δικαίωμα να καθυστερήσουμε την επιστροφή μέχρι να παραλάβουμε πίσω τα προϊόντα ή έως ότου προσκομιστεί αποδεικτικό αποστολής τους, όποιο συμβεί πρώτο.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Το προϊόν που επιστρέφεται στο πλαίσιο του δικαιώματος υπαναχώρησης πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, όπως παραδόθηκε:
• Δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή προϊόντων που φτάνουν πίσω με κατεστραμμένη, ανοιγμένη ή αλλοιωμένη συσκευασία.
• Δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή προϊόντων που είναι εμφανώς χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, με ελλείψεις εξαρτημάτων ή έχουν αντικατασταθεί με άλλα προϊόντα.
• Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί ακριβώς με τον τρόπο και τη συσκευασία που εστάλη, συμπεριλαμβανομένων όλων των συνοδευτικών (εγχειρίδια, εγγυήσεις, υλικά συσκευασίας κ.λπ.).

Σε διαφορετική περίπτωση, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν αναγνωρίζεται, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων.

ΜΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Αν ο πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν:
• Η 14ήμερη προθεσμία υπαναχώρησης δεν ξεκινά, καθώς η παραλαβή δεν έχει ολοκληρωθεί.
• Ο πελάτης δεν απαιτείται να δηλώσει υπαναχώρηση, αφού η πώληση δεν έχει ολοκληρωθεί.
• Αν το προϊόν επιστραφεί στον πωλητή λόγω άρνησης παραλαβής ή αδυναμίας παραλαβής (π.χ. από πρακτορείο ή courier), ο πωλητής δικαιούται να παρακρατήσει τα έξοδα αποστολής, επιστροφής ή/και αποθήκευσης, εφόσον αυτά προβλέπονται ρητά στους παρόντες όρους χρήσης.
• Το υπόλοιπο ποσό επιστρέφεται στον πελάτη εντός 14 ημερών από την επιστροφή του προϊόντος στον πωλητή, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν παραμένει ανέπαφο.

ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΌ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για προϊόντα που:
• Έχουν κατασκευαστεί ή τροποποιηθεί κατά παραγγελία του πελάτη.
• Έχουν αποσφραγιστεί και δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής ή προστασίας της υγείας.
• Αφορούν ηχητικά/εικόνας/λογισμικά που έχουν αποσφραγιστεί.
• Ενδέχεται να αλλοιωθούν ή να λήξουν σύντομα (π.χ. τρόφιμα).