Πλοήγηση και Αγορά
Πώς θα βρω το προϊόν που αναζητώ;
Η διαδικασία είναι απλή. Στη κεντρική σελίδα του OVOLON στην Μπάρα Αναζήτησης πληκτρολογείτε το όνομα του προϊόντος που θέλετε και πατάτε Enter ή τον μεγεθυντικό φακό που βρίσκεται στο τέλος του Search Bar, ώστε να ξεκινήσει η αναζήτηση. Επίσης, μπορείτε να ανατρέξετε είτε στο Κεντρικό Μενού είτε στην επιλογή όλες οι κατηγορίες και να επιλέξετε αυτή που σας ενδιαφέρει.
Πώς θα παραγγείλω το προϊόν που θέλω;
Μπορείτε να παραγγείλετε το προϊόν που θέλετε ακόμα και σαν απλός επισκέπτης του OVOLON, αν δεν θέλετε να ανοίξετε λογαριασμό επί του παρόντος. Αρχικά, επιλέγετε την κατηγορία που ανήκει το προϊόν που σας ενδιαφέρει και στη συνέχεια, αφού ανοίξει η κατηγορία επιλέγετε την υποκατηγορία στην οποία υπάγεται το προϊόν. Μετά κάνετε κλικ επάνω στο προϊόν και θα ανοίξει η σελίδα του προϊόντος , όπου μπορείτε να καθορίσετε την ποσότητα που επιθυμείτε να αγοράσετε. Κατόπιν, είτε προχωράτε στην επιλογή «Αγορά τώρα» είτε βάζετε το προϊόν στο «Καλάθι» για να συνεχίσετε την περιήγηση σας. Αν επιλέξετε να αγοράσετε άμεσα το προϊόν, τότε μεταφέρεστε στη Checkout Page όπου συμπληρώνετε τα εξής πεδία:
- συμπληρώνετε την φόρμα με τα προσωπικά σας στοιχεία
- συμπληρώνετε την φόρμα της διεύθυνσης σας
- επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής και
- τσεκάρετε το κουτί αποδοχής των όρων χρήσης
- και τέλος πατάτε το κουμπί επιβεβαίωση παραγγελίας
Τι είναι το καλάθι αγορών;
Το καλάθι αγορών είναι ένας εικονικός χώρος όπου συλλέγετε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει να αγοράσετε. Το καλάθι αγορών σας παραμένει ενεργό με τη λίστα των προϊόντων που θέλετε να αγοράσετε, έτσι ώστε να μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας όποτε εσείς θέλετε. Εάν δεν ολοκληρώσετε την συναλλαγή γρήγορα, ενδέχεται κάποιο από τα προϊόντα που έχετε τοποθετήσει στο καλάθι να αγοραστεί από άλλο χρήστη και ύστερα δεν θα είναι διαθέσιμο.
Τι είναι η Wishlist;
Η Wishlist αποθηκεύει τα επιλεγμένα προϊόντα ενώ σαν υπηρεσία απευθύνεται μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του OVOLON. Τα προϊόντα μπορούν να προστεθούν ή να μετακινηθούν από την Wishlist στο καλάθι αγορών και αντίστροφα
Πως κάνω ερώτηση για ένα προϊόν;
Η δυνατότητα υποβολής ερωτήσεων για τα προϊόντα αφορά μόνο τα εγγεγραμμένα μέλη του OVOLON. Την ερώτηση σας μπορείτε να την υποβάλλετε στη σελίδα του εκάστοτε προϊόντος επιλέγοντας το Tab: Ερωτήσεις. Η υποβληθείσα ερώτηση είναι δημόσια και είναι στη διακριτική ευχέρεια του Seller να σας απαντήσει ή όχι.
Τι πρέπει να ξέρω για τις Αξιολογήσεις;
Η δυνατότητα υποβολής αξιολογήσεων για τους χρήστες αφορά μόνο τα εγγεγραμμένα μέλη του OVOLON.Την αξιολόγηση σας μπορείτε να την υποβάλλετε στη σελίδα του εκάστοτε προϊόντος επιλέγοντας το Tab:Αξιολογήσεις. Η υποβληθείσα αξιολόγηση είναι δημόσια.
Επιτρέπεται η απευθείας επικοινωνία μεταξύ πωλητή και αγοραστή;
Η απευθείας επικοινωνία μεταξύ πωλητή και αγοραστή επιτρέπεται αλλά είναι δημόσια.
Πώς θα γίνω μέλος;
Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Στο κεντρικό Μενού υπάρχει δεξιά ένα Tab: «Λογαριασμός». Αν το κλικάρετε σας εμφανίζετε ως δεύτερη επιλογή η «Εγγραφή», την οποία και επιλέγετε. Τότε μεταφέρεστε στη σελίδα της Εγγραφής, όπου συμπληρώνετε τα εξής πεδία:
- το Email σας
- τον κωδικό που επιθυμείτε
- επιβεβαιώνετε τον κωδικό πρόσβασης στο email σας
- πληκτρολογείτε το Όνομα και το τηλέφωνο σας
- επιλέγετε αν είστε ιδιώτης ή επιχείρηση
- και τέλος πατάτε το κουμπί Εγγραφή
Αμέσως μετά θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό Email της εγγραφής σας.
Για επιχειρήσεις:
Συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα
- Όνομα Υπευθύνου:
- Επωνυμία:
- ΑΦΜ:
- ΔΟΥ:
- Διεύθυνση:
- Τηλέφωνο:
- Διεύθυνση Email:
Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης
Στη σελίδα της σύνδεσης του χρήστη αναγράφεται με κόκκινα γράμματα η φράση: «Απώλεια Κωδικού». Αν πατήσετε πάνω σε αυτή τη φράση, τότε σας ζητείτε από το σύστημα να συμπληρώσετε το Email σας, ώστε να σας αποσταλεί το link όπου μπορείτε να κάνετε επαναφορά του κωδικού σας.
Πως επεξεργάζεται ο Πωλητής το προφίλ του;
Πρέπει πρώτα να έχετε συνδεθεί στο λογαριασμό σας. Κατόπιν, κλικάρετε πάνω στο «όνομα χρήστη» σας και μεταφέρεστε αυτόματα στην προσωπική σας σελίδα διαχείρισης. Στην τρίτη επιλογή που έχει τίτλο «Οι πωλήσεις μου» επιλέγετε το έβδομο κουμπί με τίτλο «Προφίλ Πωλητή». Στη συνέχεια, ανοίγει η σελίδα του προφίλ σας , όπου μπορείτε να κάνετε όποιες αλλαγές επιθυμείτε στο προφίλ σας.
Πως ανεβάζω τα προϊόντα μου προς πώληση στο OVOLON;
Για να μπορέσετε να ανεβάσετε προϊόντα προς πώληση στο OVOLON θα πρέπει να έχετε κάνει πρώτα εγγραφή σε αυτό.
Έπειτα, από την αρχική σελίδα του OVOLON, πατώντας την επιλογή ‘Πώληση’ στην πάνω δεξιά γωνία ανακατευθύνεστε στη φόρμα συμπλήρωσης των στοιχείων του προϊόντος.
Εκεί πρέπει να εισάγετε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες, οι οποίες είναι σημειωμένες με αστερίσκο.
Επίσης σας δίνετε η δυνατότητα να προσθέσετε και όποιες άλλες πληροφορίες εσείς επιθυμείτε, πχ: κατασκευαστής του προϊόντος, οι οποίες βοηθούν τους αγοραστές να εντοπίσουν το προϊόν σας πιο γρήγορα.
Κατόπιν, προσθέτετε τις φωτογραφίες του προϊόντος σας και πατάτε το κουμπί ‘Υποβολή’.
Το προϊόν σας υπόκειται σε διαδικασία ελέγχου από τους διαχειριστές του OVOLON και εφόσον εγκριθεί, φιλοξενείται στο διαδικτυακό τόπου αυτού
Σε περίπτωση που το προϊόν σας δεν εγκριθεί από τους διαχειριστές του OVOLON , εκείνοι επικοινωνούν άμεσα μαζί σας για την επίλυση του προβλήματος .
Πως θα αφαιρέσει/απενεργοποιήσει ο Πωλητής ένα προϊόν; Πως θα επεξεργαστεί ένα προϊόν;
Πρέπει πρώτα να έχετε συνδεθεί στο λογαριασμό σας. Κατόπιν, αν τοποθετήσετε τον κέρσορα πάνω στο username σας, θα σας ανοίξει ένα μενού με πρώτη επιλογή «Τα προϊόντα μου», την οποία και κλικάρετε. Τότε μεταφέρεστε στη σελίδα «Τα προϊόντα σας». Βλέπετε τα προϊόντα σας και δεξιά σας τέσσερα σύμβολα:
- μεγεθυντικό φακό: σας μεταφέρει στη σελίδα του προϊόντος
- παύλα: απενεργοποίηση δημοσίευσης
- μολύβι: επεξεργασία προϊόντος
- ×: διαγραφή προϊόντος
Πότε και πως εισπράττει ο Πωλητής τα χρήματα της αγοραπωλησίας;
Α) ΕΑΝ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ-ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ:
Τα χρήματα από την αγορά ενός προϊόντος αποδεσμεύονται από το OVOLON προς τον πωλητή-κατάστημα, αμέσως μετά την εμφάνιση της πληρωμής του αγοραστή στον λογαριασμό του OVOLON. Σε περίπτωση όμως που έχει επιλεγεί από τον Καταναλωτή η πληρωμή με αντικαταβολή, η Εταιρεία θα προβαίνει προκαταβολικά σε πίστωση στον λογαριασμό του Πωλητή του εισπραχθέντος ποσού αφαιρουμένου του ποσοστού προμήθειας, με την ενημέρωση που θα λαμβάνει η Εταιρεία από την συνεργαζόμενη μαζί της εταιρεία ταχυμεταφορών περί παραλαβής του προϊόντος/παραγγελίας από τον Καταναλωτή και είσπραξης του τιμήματος. Στην περίπτωση της αντικαταβολής, η αποστολή των προϊόντων θα γίνεται αποκλειστικά και μόνο μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών, με την οποία συνεργάζεται η Εταιρεία. Η συνεργασία του OVOLON με τις εκάστοτε επιχειρήσεις κάθε μορφής, είναι κατοχυρωμένη νομικά αφού έχει προηγηθεί σύμβαση συνεργασίας υπογεγραμμένη και από τα δύο μέρη.
Β) ΕΑΝ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΗΣ:
Ο αγοραστής έχει στη διάθεση του 48 ώρες από τη στιγμή που παρέλαβε το προϊόν για να ενημερώσει το OVOLON σχετικά με την κατάσταση του προιόντος, ώστε οι διαχειριστές της πλατφόρμας να προβούν άμεσα στην αποδέσμευση των χρημάτων του πωλητή. Η υπηρεσία αυτή λειτουργεί 24/7. Εάν ο αγοραστής εντός αυτού του 48ώρου δεν έχει ενημερώσει το OVOLON για την κατάσταση του προϊόντος που έχει αγοράσει, οι διαχειριστές του OVOLON τεκμαίρουν πως το προϊόν συνάδει με την περιγραφή του και προχωρούν στην αποδέσμευση των χρημάτων και την μεταφορά τους στο λογαριασμό του πωλητή.
Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, με τους όρους που αναφέρονται στο κεφάλαιο «Τρόποι πληρωμής», το τίμημα θα πιστώνεται στο λογαριασμό του πωλητή – ιδιώτη, που ο τελευταίος θα έχει υποδείξει στην πλατφόρμα, μετά την παρέλευση του προβλεπόμενου στην προηγούμενη παράγραφο 48ωρο και υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξει ζήτημα επιστροφής.
Στην περίπτωση που εντός 48ώρου μετά την παραλαβή του προϊόντος ενημερωθούν οι διαχειριστές του OVOLON πως το προϊόν δεν βρίσκεται στην κατάσταση που είχε δημοσιευτεί στην αγγελία, τότε ο αγοραστής ενημερώνει το OVOLON για την επιστροφή του προϊόντος στον πωλητή. Μετά την επιστροφή του προϊόντος στον πωλητή, επιστρέφονται και τα χρήματα στον λογαριασμό του αγοραστή.
Σε περίπτωση που προβληθούν αντιρρήσεις από πλευράς του ιδιώτη-πωλητή αναφορικά με την ύπαρξη ελαττωμάτων ή την μη ανταπόκριση του προϊόντος στην περιγραφείσα κατάσταση, ο αγοραστής θα φέρει και το βάρος απόδειξης τυχόν ελαττωμάτων που δεν αναφέρονταν στην περιγραφή ή μη ανταπόκρισης με την αρχική περιγραφή, όπως επικαλείται. Στην περίπτωση αυτή, το OVOLON μπορεί να ζητήσει από τον αγοραστή να το αποδείξει στέλνοντας φωτογραφίες ή οποιοδήποτε άλλο αποδεικτικό υλικό. Αν οι φωτογραφίες πιστοποιήσουν τη μη ανταπόκριση του προϊόντος στην διαφημιζόμενη κατάστασή του, το προϊόν επιστρέφεται στον πωλητή, και στη συνέχεια τα χρήματα μεταφέρονται πάλι στον λογαριασμό του αγοραστή και το OVOLON δεν έχει σε αυτήν την περίπτωση καμία κερδοφορία. Τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον αγοραστή, εκτός αν άλλως ορίζει ο ιδιώτης πωλητής.
Πως λειτουργεί η Δημοπρασία;
Ο πωλητής ανεβάζει το προϊόν που επιθυμεί να θέσει σε δημοπρασία, ορίζοντας την ημερομηνία/ώρα που θα αρχίσει η διεξαγωγή της αλλά και τη διάρκεια της. Επιπλέον, μπορεί να θέσει και τιμή άμεσης αγοράς του προϊόντος, αν το επιθυμεί.
Όταν η δημοπρασία ξεκινήσει το προϊόν εμφανίζεται στο Section Παζάρεψε το συνοδευόμενο από έναν μετρητή που μετρά αντίστροφα. Μέχρι τη λήξη της προθεσμίας όλοι οι χρήστες/αγοραστές μπορούν να κάνουν bid στο προϊόν με το ποσό που επιθυμούν.
Προσοχή!
Κάθε φορά που ένας χρήστης κάνει bid ο επόμενος θα πρέπει να κάνει bid με μεγαλύτερο ποσό, εάν θέλει να αποκτήσει εκείνος το προϊόν.
Νικητής της δημοπρασίας είναι αυτός που έχει κάνει bid με το μεγαλύτερο ποσό. Το προϊόν μεταφέρεται στο καλάθι του και έχει στη διάθεσή του 48 ώρες για να προβεί στην αγορά του.
Τέλος, αν κάποιος θέλει να αγοράσει άμεσα το προϊόν χωρίς να περιμένει τη λήξη του χρόνου, μπορεί να πατήσει το κουμπί Αγορά Τώρα στην τιμή της άμεσης αγοράς.
Σε περίπτωση που ο χρόνος της δημοπρασίας λήξει και το προϊόν δεν έχει δεσμευτεί από κάποιον αγοραστή, ο πωλητής έχει το δικαίωμα να επανατοποθετήσει το προϊόν σε όποιο τρόπο πώλησης επιθυμεί
Για τους τρόπους πληρωμής του τιμήματος, παράδοσης του προϊόντος/ή τυχόν επιστροφής του, εφαρμόζονται οι πολιτικές που αναφέρονται στα οικεία κεφάλαια του παρόντος
Πως λειτουργεί η Διαπραγμάτευση;
Όταν ένα προϊόν είναι σε διαπραγμάτευση, ο αγοραστής μπορεί να δει την τιμή του και να κάνει μια προσφορά χαμηλότερης τιμής για να το αποκτήσει. Τότε αποστέλλεται απευθείας e-mail στον πωλητή με την προσφορά και ο ίδιος μπορεί να την δεχτεί ή να την απορρίψει. Σε περίπτωση που την απορρίψει, ο αγοραστής ειδοποιείται με e-mail αλλά και με ειδοποίηση στο Dashboard του ότι η προσφορά του απορρίφθηκε. Αν ο πωλητής αποδεχθεί την προσφορά τότε το προϊόν προστίθεται στο καλάθι του αγοραστή και αυτός έχει στη διάθεση του 48ώρες να το αγοράσει. Σε αυτό το χρονικό διάστημα, ο πωλητής δεν μπορεί να αποδεχτεί άλλη προσφορά διότι το προϊόν έχει δεσμευτεί από τον παραπάνω αγοραστή.
Για τους τρόπους πληρωμής του τιμήματος, παράδοσης του προϊόντος/ή τυχόν επιστροφής του, εφαρμόζονται οι πολιτικές που αναφέρονται στα οικεία κεφάλαια του παρόντος.
Πως απαντά ο Πωλητής σε ερωτήσεις για τα προϊόντα;
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να είναι κάποιος εγγεγραμμένο μέλος και να είναι συνδεδεμένος. Κάνετε διπλό κλικ πάνω στο User Name σας και μεταφέρεστε στο Dashboard σας. Στο τρίτο section που έχει τίτλο «Οι πωλήσεις μου» επιλέγετε το ένατο κουμπί «Ερωτήσεις». Τότε μεταφέρεστε στη σελίδα «Διαχείριση Ερωτήσεων» όπου πατώντας τον μεγεθυντικό φακό στα δεξιά της οθόνης σας μπορείτε να απαντήσετε στην υποβληθείσα ερώτηση. Το μήνυμα σας θα φαίνεται και στο προφίλ σας.
Πώς μπορώ να πληρώσω;
PayPal
Πιστωτική / Χρεωστική Κάρτα
Στο OVOLON έχετε τη δυνατότητα πληρωμής μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Dinners, καθώς και χρήση ηλεκτρονικού πορτοφολιού MasterPass. Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Alpha e-Commerce” της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού. Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας θα πραγματοποιείται εφόσον προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητάς της.Το ποσό χρέωσης, το οποίο περιλαμβάνει τα έξοδα αποστολής και την αξία των παραγγελθέντων προϊόντων, θα πρέπει να είναι διαθέσιμο και θα κρατείται με την επιβεβαίωση αποστολής email. Στη φόρμα παραγγελίας που θα βρείτε, θα πρέπει να συμπληρώσετε τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής σας κάρτας καθώς και τον τριψήφιο αριθμό ασφαλείας (όχι το pin). Είστε ο μόνος υπεύθυνος για την ορθή καταγραφή των αληθών στοιχείων της πιστωτικής σας κάρτας. Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας θα πραγματοποιείται εφόσον προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητάς της. Προς αποφυγή προβλημάτων, καλό θα ήταν η παραλαβή να γίνει από το ίδιο άτομο που καταχώρησε την παραγγελία. Το ποσό χρέωσης, το οποίο περιλαμβάνει τα έξοδα αποστολής και την αξία των παραγγελθέντων προϊόντων, θα πρέπει να είναι διαθέσιμο και θα κρατείται με την επιβεβαίωση αποστολής email. Για να πραγματοποιήσετε την αγορά σας μέσω της Ιστοσελίδας θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες που θα βρείτε σε αυτήν. Στη φόρμα παραγγελίας που θα βρείτε, θα πρέπει να συμπληρώσετε τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής σας κάρτας καθώς και τον τριψήφιο αριθμό ασφαλείας(όχι το pin). Είστε ο μόνος υπεύθυνος για την ορθή καταγραφή των αληθών στοιχείων της πιστωτικής σας κάρτας.
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Όσοι χρήστες του OVOLON επιθυμούν τη κατάθεση μετρητών απευθείας σε τράπεζα μπορούν να καταβάλλουν το ποσό της συναλλαγής τους στους παρακάτω λογαριασμούς:
Πρέπει να γράψω κάτι στην αιτιολογία κατάθεσης;
Αναγράφετε το όνομα και τον κωδικό παραγγελίας σας.
Υπάρχει κάποια προμήθεια για την πώληση;
Το OVOLON χρεώνει προμήθεια ύψους 10% πλέον ΦΠΑ επί της αποφορολογημένης τιμής σε προϊόντα επιχειρήσεων – καταστημάτων. Σε νέα και μεταχειρισμένα προϊόντα ιδιωτών η προμήθεια είναι 10% συν ΦΠΑ (επί του παρόντος 24%) σε κάθε Συναλλαγή, εφόσον αυτή είναι επιτυχημένη. Επιτυχημένη χαρακτηρίζεται μια συναλλαγή όταν το προϊόν έχει σταλεί από τον πωλητή στον αγοραστή και ο δεύτερος έχει ενημερώσει το OVOLON, πως το προϊόν το παρέλαβε στην ίδια κατάσταση που περιέγραφε η αγγελία.
Το OVOLON δικαιούται, κατά τη δική του προαίρεση, να αλλάξει την πολιτική Προμήθειάς του. Όλες οι πληρωμές γίνονται σε Ευρώ, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις.
Τα χρήματα δεν έχουν εμφανιστεί στον τραπεζικό λογαριασμό του Πωλητή. Τι πρέπει να κάνει;
Θα πρέπει να ενημερώσει το OVOLON.
Ποιος καλεί την εταιρεία ταχυμεταφορών;
Την εταιρεία ταχυμεταφορών καλεί ο πωλητής εφόσον δεν επιλέξει τον Τρόπο Αποστολής του OVOLON, ήτοι την εταιρεία SPEEDEX.
Υπάρχει η δυνατότητα να διαλέξει ο Πωλητής τη δική του εταιρεία ταχυμεταφορών;
Ο πωλητής, κατά τη διάρκεια που ανεβάζει το προϊόν του έχει τη δυνατότητα να επιλέξει όποια εταιρεία ταχυμεταφορών ο ίδιος επιθυμεί, ορίζοντας τις τιμές, τα έξοδα αποστολής, την εταιρεία και τον χρόνο παράδοσης.
Πότε θα παραδώσει ο πωλητής το προϊόν στον αγοραστή;
Αμέσως μετά την πληρωμή ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να αποστείλει το προϊόν. Ανάλογα με την εταιρεία μεταφορών που έχει επιλέξει να κάνει την αποστολή διαφέρει και ο χρόνος. Σε κάθε περίπτωση πριν την επιβεβαίωση της παραγγελίας θα γνωστοποιείται στον αγοραστή ο ακριβής χρόνος που απαιτείται κατά περίπτωση. Το OVOLON προτείνει να αναγράφεται και ο σχετικός αριθμός αποστολής, ώστε να μπορεί ο αγοραστής να ελέγχει την αποστολή.
Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;
Τα έξοδα αποστολής εξαρτώνται από την εταιρεία μεταφορών που θα επιλέξει ο πωλητής καθώς και από το βάρος του προϊόντος αλλά και από την διεύθυνση αποστολής. Σε κάθε περίπτωση πριν την επιβεβαίωση της παραγγελίας θα γνωστοποιείται στον αγοραστή το ακριβές ποσό των εξόδων αποστολής.
Μπορείτε να αποστείλετε προιόντα έως 10 κιλά. Οι χρεώσεις που ισχύουν είναι:
Από πόλη στην ίδια πόλη:6,50 ευρώ
Από πόλη σε άλλη πόλη:6,95 ευρώ
Αποστολή σε Νησιά: 7,45 ευρώ.
Σε περίπτωση που επιλέγει κάποιος αποστολή με OVOLON οι επιστροφές προιόντων είναι δωρεάν
Ποιος επιβαρύνεται με τα έξοδα των επιστροφών;
Τα έξοδα επιστροφής σε περίπτωση συναλλαγών μεταξύ ιδιωτών, βαρύνουν τον αγοραστή, εκτός αν άλλως ορίζει ο ιδιώτης-πωλητής στην ανάρτησή του.
Στις συναλλαγές με Κατάστημα το ζήτημα των εξόδων επιστροφής ρυθμίζεται βάσει της πολιτικής του κάθε Καταστήματος.
Τι γίνεται στη περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση;
Αν το προϊόν δε βρίσκεται στη πρότερα κατάσταση αποστολής του, τότε το OVOLON είναι υποχρεωμένο μέχρι να διαλευκανθεί πλήρως η υπόθεση μιας τέτοιας συναλλαγής, για την οικονομική διασφάλιση των χρηστών το OVOLON θα κρατάει τα χρήματα.
Τι γίνεται στη περίπτωση που ο αγοραστής θελήσει μια αλλαγή στο προϊόν πχ: μέγεθος
Όταν προέρχεται από επιχείρηση και έχει διαθεσιμότητα για το εν λόγω προϊόν τότε υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας μεταξύ των δύο μερών προκειμένου να γίνει η αλλαγή του προϊόντος, ορίζοντας εκ νέου βέβαια τα έξοδα αποστολής.
Τι κάνω σε περίπτωση που το προϊόν δε πληροί τις προδιαγραφές της περιγραφής;
Όταν προέρχεται από επιχείρηση και έχει διαθεσιμότητα για το εν λόγω προϊόν τότε υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας μεταξύ των δύο μερών προκειμένου να γίνει η αλλαγή του προϊόντος, ορίζοντας εκ νέου βέβαια τα έξοδα αποστολής.
Μπορεί ο αγοραστής να επιστρέψει κάποιο προϊόν;
Η επιστροφή των προϊόντων καθορίζεται από την πολιτική που έχει διαμορφώσει και εφαρμόζει το Κατάστημα. Σε κάθε περίπτωση επισημαίνεται ότι ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών.Εάν πρόκειται για συναλλαγή μεταξύ ιδιωτών, τότε θα επιστρέφεται υπό τις προϋποθέσεις και τους όρους που ορίζονται ανωτέρω στην ενότητα ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ και στην ανάρτηση του εκάστοτε ιδιώτη πωλητή.
Μπορεί ο αγοραστής να ακυρώσει μία παραγγελία;
Σε περίπτωση που ο πωλητής δεν έχει αποστείλει το πωληθέν προϊόν δύναται τότε μόνο ο αγοραστής να προβεί στην ακύρωση παραγγελίας, πατώντας το κουμπί Cancel Order από το Ιστορικό των παραγγελιών του.
Αν ο αγοραστής αλλάξει γνώμη για την αγορά του;
Υφίσταται δυνατότητα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών για προϊόντα που πωλούνται από καταστήματα και βάσει της εκάστοτε πολιτικής του Καταστήματος. Αντίστοιχη δυνατότητα δεν προβλέπται για συναλλαγές μεταξύ ιδιωτών.
Εξαιρέσεις
Δικαίωμα επιστροφής δεν ισχύει για προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί κατά την παράδοση. Στα προϊόντα αυτά συγκαταλέγονται ενδεικτικά αλλά όχι περιοριστικά τα εσώρουχα, μαγιό, καλλυντικά, καλσόν, σκουλαρίκια, αρώματα, προϊόντα περιποίησης προσώπου και λοιπά συναφή με τα ανωτέρω είδη. Σε κάθε περίπτωση κάθε τέτοιο μη επιστρεφόμενο προϊόν θα φέρει εκ των προτέρων ανάρτηση με σχετική ένδειξη για το γεγονός ότι τα προϊόντα αυτά δεν δύνανται να επιστραφούν για λόγους υγιεινής.
Προστασία, Ασφάλεια & Δικαιώματα
Πόσο ασφαλείς είναι οι συναλλαγές μου και τα προσωπικά μου δεδομένα;
Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Alpha e-Commerce” της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL).