Καταρχήν, θα πρέπει να παρέχεται στον καταναλωτή το δικαίωμα να υπαναχωρήσει, χωρίς να υποχρεούται να ανακοινώσει το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή του προϊόντος, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που το παρέλαβε. Ο καταναλωτής επιστρέφει το προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε στον προμηθευτή την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.
Το Ovolon επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Το Ovolon προβαίνει στην επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που ο καταναλωτής χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή.
Εξαιρέσεις: Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις ενδεικτικά και όχι περιοριστικά:
α) την πώληση αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων,
β) την πώληση αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα,
γ) την πώληση σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση,
δ) την πώληση αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία,
ε) την πώληση οινοπνευματωδών ποτών, η τιμή των οποίων έχει συμφωνηθεί κατά τη στιγμή της σύναψης της σύμβασης πώλησης, η παράδοση των οποίων μπορεί όμως να πραγματοποιηθεί μόνο μετά από 30 ημέρες και η πραγματική τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις στην αγορά, τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής,
στ) την προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση κ.α.
Σε κάθε περίπτωση κάθε τέτοιο μη επιστρεφόμενο προϊόν θα φέρει εκ των προτέρων ανάρτηση με σχετική ένδειξη ότι τα προϊόντα αυτά δεν δύνανται να επιστραφούν.
Περαιτέρω, σημειώνεται ότι σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα σε ελάχιστη 2ετή εγγύηση χωρίς καμία επιβάρυνση. Έτσι, το Ovolon ευθύνεται κατ’ αρχήν αντικειμενικά και υποχρεωτικά εκ του νόμου (νόμιμη εγγύηση) έναντι του καταναλωτή για χρονικό διάστημα δύο ετών για οποιοδήποτε ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας είχε το πράγμα κατά το χρόνο παραλαβής του προϊόντος από τον καταναλωτή και ο καταναλωτής έχει όλα τα δικαιώματα από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και προστασίας του καταναλωτή. Υπό αυτές τις προϋποθέσεις, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει με όποια σειρά επιθυμεί είτε α) την επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος, είτε β) τη μείωση του τιμήματος που κατέβαλε είτε τέλος, γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση επιστρέφοντας το προϊόν και ζητώντας το τίμημα που είχε καταβάλει, εφόσον το ελάττωμα είναι ουσιώδες. Κατά κανόνα, ζητείται η επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση των προϊόντων.
Ovolon.gr – Elempo M.Ι.Κ.Ε. – Λ. Ποσειδώνος 69 – 17455 Άλιμος
ΑΦΜ: EL801344750 – ΔΟΥ ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ – ΑΡ. ΓΕΜΗ: 15799401000
Τηλ.: +30 21 6808 1604 – [email protected]